12 decembrie, 2009

Cum iubesc barbatii....

Dacă aş fi bărbat, n-aş iubi o femeie pentru frumuseţea ei ci pentru feminitatea ei… [...]


Dacă ar fi deja iubita mea m-ar înduioşa felul în care mi-ar spune “bună dimineaţa, cu buzele, mâinile, ochii şi pielea ei toată. Aş pleca la muncă zâmbind dacă mi-ar face micul dejun şi mi-ar spune că mă iubeşte numai din ochii calzi de sub părul ciufulit. Mi-ar fi dor de ea dacă nu m-ar suna într-una şi dacă nu m-ar întreba nimic când aş veni târziu de la muncă. Aş iubi-o pentru că nu-şi bârfeşte prietenele, nu-mi urăşte prietenii, pentru că nu ţipă la nimeni şi, mai ales, pentru că îi strălucesc ochii de câte ori mă vede şi închide ochii când o sărut. Mi-ar fi nespus de dragă când m-ar adormi mângâindu-mă pe spate, cu degetele şi cu sărutări cuminţi. [...]


Probabil că nu ne-am plictisi nicicând împreună dacă am şti să ne lăsăm spaţiu şi dacă iubita mea ar şti să tacă şi să viseze, să citească lângă mine şi să-mi asculte muzica. Mi-ar fi deajuns să-mi fie cea mai dragă din lume şi din viaţă dacă aş vedea-o că-i vine să plângă după ce am fost rău cu ea şi aş fi nebun după ea dacă n-ar plânge… I-aş iubi lacrimile doar când ar fi de dor sau de prea multă iubire şi i le-aş stinge cu ale mele… Dacă am putea sa vorbim de toate şi să înţelegem tot ce ne spunem, ar fi femeia lângă care am visat să trăiesc. M-aş certa cu ea fericit că nu trânteşte uşi în lipsa argumentelor şi nu spune porcării când e derutată. [...]



Aş vrea să facă tot ce-i trece prin cap şi tot ce intuieşte în mine atunci când se dezbracă pentru mine… Cu ea vreau să fac tot şi să simt tot. [...] Dacă nu mi-ar cere nimic i-aş da tot ce nici eu n-am crezut că sunt în stare… Dacă în sufletul ei ar fi cel mai frumos, n-aş pleca niciodată de-acolo.”


Imi place....Mihaela Radulescu - Niste raspunsuri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu