26 august, 2009

In stil boem..oare?

Nu stiu de ce azi mai mult ca oricand am simtit nevoia sa ascult Vama Veche, imi place,  desi trebuie sa recunosc ca nu ma caracterizeaza acest stil boem cu care ne incanta Tudor Chirila. Poate este din cauza articolului citit despre el astazi intr-un tabloid bine cunoscut, pentru  ca Da,  si eu citesc ziarele online....:) Era vorba despre faptul ca a trimis un sms catre fosta, actuala  sau viitoarea consoarta ( ce o mai fii),  prin care o cerea de sotie "intamplator" de ziua acesteia... Foarte frumos! toata presa l-a condamnat ca nu este "barbat" ca nu prin astfel de modalitati se  fac cereri in casatorie, serios??  Fiecare dintre noi are dreptul sa faca din acest moment poate unic in viata, ce simte atata timp cat ii este permis, iar faptul ca nu a primit raspuns la sms, nu are nicio relevanta,   nu insemna ca i-a displacut neaparat Divei  modalitatea de a fii ceruta in casatorie, se poate sa fi avut "N" motive pentru  care a procedat asa, pe care numai ea le stie ( si bine face).Sunt convinsa ca Tudor Chirila, in esenta lui, nu cu notiunea de " a fii barbat" are probleme....
 Nu pot sa ma abtin sa nu comentez  cu privire la masculinitate, in primul rand eu cred ca pentru  asta  ar trebui intrebate intodeauna  femeile!! Reprezentarile lor despre ce insemna sa fii barbat sunt cu totul altele decat reprezentarile barbatilor despre ei insisi. Mi s-a intamplat la un anumit moment in viata sa ma "lovesc" de aceasta diferenta de opinie sa ii spunem, atunci nu am avut ocazia sa imi exprim parerea , insa o voi face acum. Din punctul meu de vedere sunt 5, pe langa altele 100:)- caracteristici specifice ale masculinitatii:
1. a nu te putea dispensa de prezenta feminina ( care poate lua chipuri diferite), lucru pe  care ti-l asumi.
2. a avea mereu proocuparea de substrat a seductiei( a fi capabil de seductie, dar si vulnerabil la ofensiva ei)
3.a fi in stare sa spui Nu, cu discernamant
4. a suporta cu sobrietate esecul
5. a nu face din masculinitate o ideologie.
Asadar recunoasteti fetelor ca : "a fii barbat" este genul de afirmatie pe care numai o femeie o putea formula.....:)          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu