01 septembrie, 2009

Emotie de toamna...

Suntem intr-o zi ca oricare alta. In drum spre casa observ cerul ce se innegrise de nori de parca ar fi fost inceputul unui potop, insa asta nu avea sa se intample, desi cativa stropi de ploaie tot au cazut. Imi placea, de fapt de obicei imi place toamna, parca ma si vad ...putin zgribulita de frig  cu gandul sa ajung acasa pentru a bea un ceai fierbinte...Multi spun ca toamna este un anotimp trist, mie mai degraba mi se pare romantic, nu ca as fi vreo romantica de felul meu...Desi astazi a fost o zi mai speciala, si am avut parte de o multime de lucruri care m-au facut sa zambesc, mi-am pastrat cateva ganduri pentru emotiile de toamna...dar nu prea multe, sa nu ma ratacesc printre ele..:)
Asadar va doresc o toamna ca in basme, asa cum este  ilustrata in videoclip!
ttp://www.youtube.com/watch?v=F1qV-JDAvhk

Un comentariu:

  1. E toamna iar... anotimpul schimbarilor, al uitarii, al iertarii..cu zile caldute si seri reci, cu amintiri peste care se asterne din belsug un strat gros de frunze..toamna aia adevarata, cu ploi, vreme rea si frig. Brrr!! Si noroi. Mult noroi.
    Poate ca pare un paradox, insa privind cu atentie specatcolul naturii de toamna, putem da dovada de sensibilitate si frumos. Asa cum scrii tu despre ea, cu blandete.
    Eu cred ca daca am dori si am incerca macar sa ascultam cu sufletul, fiecare anotimp ne`ar aduce bucurie si de ce nu..intelepciune. Zambeste si toamna!

    RăspundețiȘtergere