11 septembrie, 2009

Eu...








Sunt vesela, rad mult....
Imi place....mereu sa cred in cineva,
Cateodata ....ma pierd in detalii si uit sa traiesc clipa,
Uneori.....cant si dansez prin casa ca o nebuna...:)
Deseori.....imi fac prea multe griji pentru nimic,
Nu uit niciodata....respectul fata de oameni si  persoanele
care m-au facut sa zambesc,
Am luat de la mama....bunul simt,
Ma simt.....puternica,
Ma tem....de schimbari,
Plang....uneori prea mult,
As vrea...sa nu uit niciodata sa zambesc,
Iubesc......oamenii, si pe Amy,  catelusa mea:)
Urasc......zilele de luni,
Mi-as dorii......sa am mai mult timp,
Rar...mi se intampla sa fac mancare,:)
Des...mi se reproseaza ca sunt prea slaba in fata celor dragi,
Ma bucur....de lucrurile mici,
Intodeauna.....imi iau deciziile singura,
Am nevoie...... de timp, de bani,
Niciodata....nu spun Adio.

5 comentarii:

  1. ...un zambet sincer este cel mai atractiv si accesibil accesoriu pe care-l poti purta .... ....sa nu cerem perfectiune iubirii ...iubirea acopera o multime de ..pacate .... Sa ramai mereu asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. "cateodata ma pierd in detalii si uit sa traiesc clipa" >> true ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. pari genul de fata care obtine ce vrea, de cate ori vrea..:D

    RăspundețiȘtergere