27 septembrie, 2009

Weekend..??

E duminca, m-am trezit buimaca ...Toata saptamana am avut de lucru la servici, asteptam weekend-ul asta ca pe ceva minunat, nesperat, credeam ca voi dormi intr-una ca " batranii" cum spune un bun prieten, insa nici pe departe nu a fost asa. Au avut grija prietenele  mele sa imi transforme noptile in haos; aseara a fost agitatie, galagie,  fum, nebuneala mare...iar eu trebuia sa fiu in forma ca doar eram gazda..Nimeni nu stie ca toata noaptea nu m-am gandit decat la un pat si o perna, am facut eu fata ca doar sunt un capricorn  veritabil nu ma las doborata asa usor, :) dar si cand au plecat...Doamne...ce dulce a fost somnul mi-am zis la 12.00 ma mai dau jos din pat..de unde...la 9 eram in picioare, suna telefonul, am zis Nuuu, nu telefonul am uitat sa il inchid :)) am raspuns cred ca din greseala...si ce credeti, o voce suava imi spune: Cum inca nu te-ai trezit?mergem la Sinaia...:)), nu am apucat sa dau un raspuns, atat imi trebuia sa spun Nu, sa le stric toata buna dispozitie, pe care ei mi-o garanteaza de fiecare data..Asadar m-am trezit, mi-am baut cafeaua mi-am dat catelusa  afara, care  se uita la mine cu ochii ei frumosi si mari ... iar acum ce credeti...fac bagaje..:) Ce nu stiu ei, este ca eu deja ma gandesc la weekend-ul viitor si imi promit mie ca il voi dormi pe tot...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu