08 septembrie, 2009

Special...


Nu m-am trecut prezenta in "lista" zilelor trecute, insa o sa imi justific absenta  mea intr-un mod placut, de suflet zic eu.  Asadar..... weekendul am avut placerea sa mi-l petrec la "crestinarea" lui Mateo, un micut deosebit, care sunt convinsa ca are foarte mare potential in viitor, spun asta si din prisma parintilor lui, niste oameni cu totul si cu totul speciali , care nu am niciun dubiu ca  vor face totul pentru a-i  oferi o  educatie  asa cum trebuie  pentru Mateo.. Am avut timp suficient sa stau langa micut, atat  de mult,  incat  m-au cuprins toate emotiile posibile, (ca asa sunte noi femeile....), emotii care s-au trasformat in  lacrimi, de fericire bineinteles...Am mai participat la evenimente de genul, insa de data asta parca a fost altceva...(cum spune buna mea prietena..." poate data viitoare  e in familie" :)), pana atunci va las o poza cu micutul Mateo, eu ma duc sa ma " scutur"  ca  poate imi trec si emotiile intre timp...:)) O seara placuta..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu